9 October 2011

Priority

aku perlu kaca mata baru..
biar boleh tengok kau dengan jelas,
sebab aku tak boleh tengok kau dekat dekat selalu,
kau sekarang makin jauh,

Aku mungkin ada rupa singa,
Tapi tengok, belum apa apa aku sudah begini mabuk,
hey.. i'm actually quite filial,
Tapi aku perlu sebab yang kuat,

Hey, sleep soundly sweet heart,
Jangan hisap rokok macam akan nasi,
nanti lambat baiknya,
Jangan flirting semangat sangat, can't you tell i'm jealous!

Kalau aku official kau yang punya,
malam ini aku biar kau tidur di bahu,
dan belai rambutmu sampai pagi

Hey kau ramai peminat sebenarnya,
kalau mau pergi ,pergi saja,
Aku faham,
tapi lepas itu jangan mengadu domba bermanja-manja lagi,
J.A.N.G.A.N...


cerita sebenarnya, aku habiskan banyak masa rindukan kamu yang tak rasa apa apa, dan aku juga habiskan banyak masa pura pura kau bukan siapa siapa dalam hidup aku.

1 comment: