5 October 2011

Ini benda bangang tempoh hari yang aku lupa post

Langit marah marah malam ini..
Sangat cerewet.. Lagi cerewet dari aku..
Tadi kau buka mulut lagi..
Hey! aku sudi dengar sepanjang hari!
Kadang-kadang aku rasa ini waktu yang tepat untuk berenang dalam-dalam di mata mu.
Perlukah aku suruh mereka diam.?.
Jadi bgaiman?, sudah? belum? ok? penat ya? tertekan barangkali?
yah biasa..tidak mengapa sebenarnya.. hey sumpah aku tidak kisah..
 Hey langit makin mengada-ngada menghempas hempas kaki..
 cemburu rindu kita lagaknya.. ceh..
Entah kenapa aku sering rasa seperti takut sedikit waktu malam ketika ini,
ubat juga sering terlupa makan,
Kalau bisa dekat-dekat dengan kamu selalu kan bagus..
Nah tengok, aku mau cakap banyak perkara..
Tapi kalau kau jauh-jauh begitu susah sampai niatnya..
mari dekat sedikit

 Jalan ceritnya begini.
Tiba tiba aku tertinggal hatiku padamu..
aku datang balik ambil..
dan tertinggal lagi..
 aku datang lagi ambil, tapi lewat sedikit..
dan suatu hari aku tertinggal lagi,,
 aku tertinggal lagi beberapa kali selepas itu..
dan aku makin malas mengambil semula..
aku bagi pinjam saja..
tapi pernah sekali itu kau hilangkan.. aku rasa sangat murah dan buruk :(
 hati aku tak tahu kau letak di mana,
tapi aku sangkakan masih ada padamu waktu itu ..
kan susah begini..bisa salah anggap,
 kalau sudah jumpa.. aku harap kau simpan saja.. jangan bagi balik ok?? dan jangan hilangkkan juga!


* aku tulis ketika bumi Terengganu di landa ribut beberapa  minit.. nampak tak impak kebodohan aku berapa power???

No comments:

Post a Comment