12 August 2011

CLICHE PALING DASYAT DI ABAD INI !

Bahawa dengan sesungguhnya aku rasa macam cibai bila aku malas gila untuk buat apa-apa sekarang ini!

- Sketch mural  belum buat lagi.. hari-hari aku habiskan duduk 24/7 baca blog saja kerja

- Diet sejak bulan puasa ni .. kerosakan.
- Financially I'm an absolute LOSER!
- Maybe i should just stop psych my self out.. bosan weh! --> banyak- banyak benda yang ini lah paling tipikal
- Rasa mahu shopping lagi walaupun effing broke..agaknya betul la pempuan ada 9 nafsu
- Oh aku kemaruk mahu jadi jadi cantik :(--> kecelakaan visual bila rasa begini setiap kali terserempak dengan perempuan lawa
- I  watched Oprah Winfrey show last nite whereby i got myself weeping inside as they talk about gastric bypass. Its about that girl's father who treated her really badly as he despise her fatness. He kept on saying bad stuffs and use her as a punching bag just because she's fat. As a punching bag I meant here is as a place to burst out his tantrums.. just because she's fat :( get me out of here!!!!!!!!!!!!!
- I wanna write a zine.. :(
- Oleh kerana aku malas.. aku rasa aku perlu magik untuk buat semua-semua ini.

* Aku harap aku matang dan rajin besok pagi dan kekal begitu sampai mati. And I wouldn't compromise with disloyalty! PERIOD! Don't get me wrong. I'm not in love.

No comments:

Post a Comment