8 November 2011

Sisa sisa

Banyak kali dalam beberapa kali,
aku rasa macam kau tinggal-tinggal,
macam fact proved ,
kau suka, tapi tak cukup suka,
macam our conversation memang bosan,
macam how do i stop this numpty conversation?
Macam kau bukan tak mahu, tapi sangat racist dan itu buat aku sangat sedih..
Banyak alasan, halangan,peraturan, dan jarak ditengah-tengah,
Aku buat kau naik marah?
Kau lega aku tahu perempuan- perempuan yang kau suka?
Perempuan ini perempuan biadap bagimu,
banyak lah.. rentetan- rentetan negatif yang lain,
kiranya aku tak akan jadi cukup bagus lah...


Dan aku masih tulis pasal kau?
Kalau ini perniagaan, aku layak bankrupt, dan aku bankrupt dengan sengaja tanpa bersyarat.
Ah! Malas !!!

2 comments:

  1. ok bukan nak main kipas2. tapi aku suka entri kau ;)

    ReplyDelete
  2. Thanks Aina. Muka kau familiar. macam pernah jumpa dimana-mana. yang pasti bukan dihayat yang lepas, sebab hayat yang lepas aku pixy .. awww XD

    ReplyDelete