28 October 2011

Equal

Sendiri sendiri di bilik sangat bahagia,
makhluk cliche mana paham,
satu hari bila banyak benda sibuk menyondol-nyondol dalam hidup ,
itu jam jangan surprise kalau jadi macam aku,

Kaki sakit,mental sakit, hati sakit ,
hari hari sakit sampai kau macam tak boleh beza sakit ka tidak ni?
Kaki, baru hari ini :(

Aku tak tahu banglo tepi hostel aku ni betul ada pocong atau,
Tapi dulu aku pernah cakap pada roomate, aku tengok perempuan menari dalam rumah tu,
For sure bukan pocong, buruk benar lagaknya kalau kawan  tu menari,
Tapi fikir- fikir balik takkan kawan tu ajak 'kawan' dia lepak sekali,
kesian tuan rumah, rumah tu ada baby,
Rumahtangga boleh porak peranda sebab benda setan setan ni aku tahu.
Semoga keluarga mereka tak rabak.
Rumah  tu duduk betul- betul kat selekoh,  tak elok barangkali?
Dulu time duduk UK ( ummu kalsum) selalu motor eksiden situ,
Aku witness sekali tu, abang tu straight pergi cium tiang lampu.
Sumpah tak kiut.
Dan walaupun aku duk UU sekarang, aku rasa mau mencarut fikir dekat gila jarak dengan banglo tu. FAK!

Setiap 12 malam ada bunyi ketuk yang kuat tepi bilik aku,
Kalau orang sebelah tepuk bantal gitu kuat, aku doakan kuman-kuman yang bersarang di bantal dia semua jatuh,
Kalau bukan, semoga akal aku tak bodoh-bodoh fikir benda yang hebat-hebat.
Tapi tepuk bantal kepala hotak, nenek lamanya .
Makhluk apa pun itu, ia sangat on time. Tiap- tiap malam , jam yang sama,
Aku manusia ni, assignment tak siap-siap lagi, cilakak!

Dalam cerita supernatural,
kalau 'setan' is around, suhu akan jatuh tiba-tiba,
Tapi aku syak , line internet pun akan slow tiba-tiba,
Sebab masa-masa macam tu aku rasa mau sebut "SETAN"

Aku literally sangat kesakitan sekarang, dan mustahil untuk mati,
Jauh sekali relax-relax,
Hari ni aku literally ditimpa bala,
Tapi aku tak frust aku pun tak tahu kenapa,

KAU- tak tahu aku siapa,
Kalau tumpang tanya kan bagus,
Aku baca, orang capri seorang yang setia, hihi
Memang pun,setia puaka yang aku sangat benci sekarang!
Moga-moga semua cepat berakhir.
Esok perlu bangun awal dan tak boleh tidur balik :(,
Sebab I'm gonna make some smirch besok,
Dan perlu ke klinik! ish babi :(

* Semua benda merapu,siri memaki, edisi bahasa rojak gampang, ni betul sakit punya pasal.

No comments:

Post a Comment